- 16 februarie, 2022
- Posted by: Mihai Stefanca
- Category: Oportunități de angajare
Primăria Municipiului Piteşti, județul Argeș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată, respectiv până la data de 31.12.2023, a funcției contractuale, de execuție, temporar vacante, de inspector de specialitate, gradul II, în cadrul Serviciului dezvoltare și managementul proiectelor.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 februarie 2022
Data publicare anunț: 11 februarie 2022
Relatii suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
Primăria Municipiului Piteşti, Str. Victoriei nr. 24, intrarea D, Compartimentul Relaţii Publice sau de la Biroul Management Resurse Umane, camera 12, telefon 0372/481.819.
Mai multe detalii sunt disponibile AICI: